6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Паспорт образовательной программы
Педагогикалық факультеті (ПФ)
Кафедра:
Бастауыш, мектепке дейінгі және арнайы білім беру (БМДжАББ)
6B01
6B8
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B018 Әлеуметік педагогика және өзін-өзі танумамандарын даярлау
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- білім бакалавры
- Оқыту тілі
- Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі, ҚББТ қолданумен күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- Жалпы орта мектептер, лицейлер, гимназиялар, қосымша білім беру жүйесі (репетиторлық орталық, балалар сауықтыру лагері және т.б.), педагогикалық колледждер, біліктілікті арттыру және қайта даярлау институттары, білім бөлімдері
1) Әлеуметтік педагогика саласында іргелі білімі бар және өмір бойы өздігінен оқуға қабілетті
2) сындарлы өзара іс-қимыл жасауға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға, көшіп-қонушылардың отбасыла- рына, әлеуметтік қолайсыз отбасыларға әлеуметтік-педагогикалық қолдауды тиімді көрсету үшін шешімдер қабылдауға, олардың толыққанды өмір сүруі мен қойылған мақсаттары үшін қолайлы жағдайлар жасауға жәрдемдесуге қабілетті
3) Әлеуметтік педагогика саласындағы озық инновациялық тәжірибені барынша тиімді қолдану кезінде өмірлік маңызды міндеттерді шешу үшін интерактивті әдістер мен тәсілдерді пайдалану үшін цифрлық құзыреттілікті көрсетеді
4) тәрбие мен оқыту процесін ұйымдастыру, педагогикалық процесті басқару, педагогикалық қызмет нәтижелерін диагностикалау, түзету, болжау мақсатында шығармашылықты және жасампаз әлеуметтік белсенділікті көрсетеді
5) білім беру қызметін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауға мүмкіндік беретін, тарихи және мәдени мұраға төзімділік, құрмет көрсете отырып, әртүрлі тілдік ортада қарым-қатынас жасай алуға қабілетті
6) Білім алушылардың білім беру және тәрбие процесінде өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды.
7)Тәрбие - білім беру қызметінде орнықты даму идеяларын қалыптастыру үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және білім алушыларды табиғатты ұтымды пайдалану процесіне тартады.
2) сындарлы өзара іс-қимыл жасауға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға, көшіп-қонушылардың отбасыла- рына, әлеуметтік қолайсыз отбасыларға әлеуметтік-педагогикалық қолдауды тиімді көрсету үшін шешімдер қабылдауға, олардың толыққанды өмір сүруі мен қойылған мақсаттары үшін қолайлы жағдайлар жасауға жәрдемдесуге қабілетті
3) Әлеуметтік педагогика саласындағы озық инновациялық тәжірибені барынша тиімді қолдану кезінде өмірлік маңызды міндеттерді шешу үшін интерактивті әдістер мен тәсілдерді пайдалану үшін цифрлық құзыреттілікті көрсетеді
4) тәрбие мен оқыту процесін ұйымдастыру, педагогикалық процесті басқару, педагогикалық қызмет нәтижелерін диагностикалау, түзету, болжау мақсатында шығармашылықты және жасампаз әлеуметтік белсенділікті көрсетеді
5) білім беру қызметін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауға мүмкіндік беретін, тарихи және мәдени мұраға төзімділік, құрмет көрсете отырып, әртүрлі тілдік ортада қарым-қатынас жасай алуға қабілетті
6) Білім алушылардың білім беру және тәрбие процесінде өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды.
7)Тәрбие - білім беру қызметінде орнықты даму идеяларын қалыптастыру үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және білім алушыларды табиғатты ұтымды пайдалану процесіне тартады.
Әр түрлі дамуында ауытқулары бар балалармен жұмыс істеуге, заманауи ғылыми білімі бар және арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің өзгермелі инновациялық жағдайында, кәсіби қызметке дайындалған және үздіксіз кәсіптік білім берудегі кәсіби мәселелерін шешудің тиімді технологияларын қолдануға үйрету
Перечень профессий: Мұғалім. Колледж мұғалімі, Педагог. Әлеуметтік педагог, Педагог. Өзін-өзі тану мұғалімі
Виды деятельности: Аниматорлық, Мәдени-ағарту, Ғылыми-зерттеу, Әлеуметтік-педагогикалық, Оқу-тәрбие
Объекты: Жалпы орта мектептер, лицейлер, гимназиялар, қосымша білім беру жүйесі (репетиторлық орталық, балалар сауықтыру лагері және т.б.), педагогикалық колледждер, біліктілікті арттыру және қайта даярлау институттары, білім бөлімдері