6B04105 Есеп және аудит
Паспорт образовательной программы
Тарих, экономика және құқық факультеті (ТЭҚФ)
Кафедра:
Экономика, есеп және қаржы (ЭЕжҚ)
6B04
6B1
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B04 Бизнес, басқару және құқық
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B041 Бизнес және басқару
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В045 Аудит және салық салу
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B04105 Есеп және аудит
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- бизнес және басқару бакалавры
- Оқыту тілі
- Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- Мемлекеттік органдар, мекемелер, барлық меншік нысанындағы ұйымдар мен кәсіпорындар, нарықтық инфрақұрылымының буындарында экономиканы мемлекеттік реттеудің басқару органдары
1) Бухгалтерлік есеп және аудит саласында іргелі білімі бар және өмір бойы өздігінен білім алуға қабілетті.
2) Ұйымның қаржылық, өндірістік және коммерциялық қызметі шеңберінде үдерістерді және қойылған мақсаттарды тиімді жүзеге асыру үшін конструктивті өзара әрекеттесу және шешім қабылдауға қабілетті.
3) Қаржылық және басқарушылық есепті жүргізуге, есеп саясатын қалыптастыруға, кәсіпорында бухгалтерлік есепті ұйымдастыруға, заманауи компьютерлік технологиялар мен бухгалтерлік есеп бағдарламаларын барынша тиімді пайдалана отырып, өмірлік маңызды мәселелерді шешуге цифрлық құзыреттілігін көрсетеді.
4) Кәсіпорындар мен мекемелердің өндірістік-шаруашылық қызметінде инновациялық бизнес-процестерді ұйымдастыру мақсатында шығармашылық қабілеттерін, құру және конструктивті әлеуметтік белсенділікті көрсетеді.
5) Көпұлтты ұжымда коммуникациялық бағдарламаларды құрастырады және өндірістік және коммерциялық ортада тарихи-мәдени мұраға қатысты азаматтық ұстанымын көрсетеді.
6) Ұйым персоналының еңбек ұжымында өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды.
7) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға, тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған және осы процеске еңбек ұжымының барлық мүшелерін тартуға ықпал етеді.
2) Ұйымның қаржылық, өндірістік және коммерциялық қызметі шеңберінде үдерістерді және қойылған мақсаттарды тиімді жүзеге асыру үшін конструктивті өзара әрекеттесу және шешім қабылдауға қабілетті.
3) Қаржылық және басқарушылық есепті жүргізуге, есеп саясатын қалыптастыруға, кәсіпорында бухгалтерлік есепті ұйымдастыруға, заманауи компьютерлік технологиялар мен бухгалтерлік есеп бағдарламаларын барынша тиімді пайдалана отырып, өмірлік маңызды мәселелерді шешуге цифрлық құзыреттілігін көрсетеді.
4) Кәсіпорындар мен мекемелердің өндірістік-шаруашылық қызметінде инновациялық бизнес-процестерді ұйымдастыру мақсатында шығармашылық қабілеттерін, құру және конструктивті әлеуметтік белсенділікті көрсетеді.
5) Көпұлтты ұжымда коммуникациялық бағдарламаларды құрастырады және өндірістік және коммерциялық ортада тарихи-мәдени мұраға қатысты азаматтық ұстанымын көрсетеді.
6) Ұйым персоналының еңбек ұжымында өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды.
7) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға, тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған және осы процеске еңбек ұжымының барлық мүшелерін тартуға ықпал етеді.
Бухгалтерлік есеп және аудит саласында негізгі және кәсіби құзыреттілікке ие, сондай-ақ экономиканың түрлі секторларында кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті, кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру
Перечень профессий: Аудитор, Есепші, Бас бухгалтер, Қаржылық операциялар және сақтандыру жөніндегі мамандандырылған бөлімшелердің басшылары
Виды деятельности: Аудиторлық, Ұйымдастырушылық-басқарушылық, Өндірістік-технологиялық, Есептік-жобалық
Объекты: Мемлекеттік органдар, мекемелер, барлық меншік нысанындағы ұйымдар мен кәсіпорындар, нарықтық инфрақұрылымының буындарында экономиканы мемлекеттік реттеудің басқару органдары
"Атамекен" ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының рейтингісіндегі орны, 2025 жыл |
27 орын |
---|---|
Өзгерістер тарихы | |
Білім беру бағдарламасы бойынша пікір / ұсыныс қалдыруыңызды сұраймыз |
![]() |