"Манаш Қозыбаев атындағы
Солтүстік Қазақстан университеті"
коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Үлкейтілген

6B05203 География және табиғатты пайдалану

Паспорт образовательной программы
Математика және жаратылыстану ғылымдары факультеті (МжЖҒФ)
Кафедра: География және экология (ГжЭ)
6B05 6B2
Білім беру саласының коды және жіктелуі
6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
6B052 Қоршаған орта
Білім беру бағдарламаларының тобы
В052 Жер туралы ғылым
Білім беру бағдарламасының атауы
6B05203 География және табиғатты пайдалану
Білім беру бағдарламасының түрі
Негізгі
Білім деңгей
Бакалавриат (Жоғары)
Берілетін дәреже
жаратылыстану бакалавры
Оқыту тілі
Қазақ, Орыс
Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
240 / 7200
Оқу түрі
ҚББТ қолданусыз күндізгі
Оқу кезеңі
Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
Кәсіби қызмет объектілері
Табиғат пайдалануды басқару және бақылау жөніндегі өндірістік және өндірістік емес саланың әртүрлі салаларының кәсіпорындары мен мекемелері, әртүрлі дәрежедегі ғылыми мекемелер

1) Жаратылыстану саласында іргелі білімі бар және қоғам мен мемлекеттің талабына сәйкес кәсіби және мансаптық өсу үшін өзін-өзі кәсіби, әдістемелік тәрбиелеуге қабілетті. Семинарларға, конференцияларға, дикуссияларға қатыса отырып, заманауи білім беру кеңістігіне интеграцияланады, алған тәжірибесін жинақтайды және өз тәжірибесін басылымдарда, мастер-кластарда таратады.
2) Командада сындарлы өзара іс-қимылға қабілетті, фактілерді, пікірлерді ғылыми дәлелдейді, түсіндіреді және табиғатты пайдалану мен ресурстарды өндіруді басқаруда ғылыми-өндірістік міндеттерді тиімді орындау үшін ұтымды шешім қабылдауға дайын.
3) Персоналды басқару міндеттерін, табиғат пайдаланудағы технологиялық процестерді шешу үшін ақпараттық және коммуникациялық технологиялар саласындағы жетістіктерді пайдалануға дайын. Ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, заманауи ГАЖ технологияларын, бағдарламалық өнімдерді, ақпараттық дерекқорларды меңгергенін көрсетеді.
4) Шығармашылық шешімдер қабылдайды, креативтілік танытады, жаңа идеяларды түсінуге, қабылдауға және оларды ғылыми, өндірістік қызметте іске асыру тәсілдерін ойлап табуға қабілетті.
5) Көптілді және көп мәдениетті ортада өзін анықтауға дайын, толеранттылық, тарихи және мәдени мұраға құрмет көрсетеді, жайлы психологиялық жағдайлар жасау, ұжымда коммуникациялық байланыстарды қалыптастыру үшін жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды растайды.
6) Жынысына, жасына, этникалық тегіне және басқа да сипаттамаларына қарамастан қоғамның толыққанды мүшесі ретінде елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды.
7) Табиғи ресурстардың қорларын айқындайды, бағалайды, болжайды. Табиғатты ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды әзірлейді. Қоршаған ортаға техногендік жүктеменің әсерін ескерту және алдын алу, экологиялық проблемалардың туындауын, экологиялық қауіпсіздікті және орнықты дамуды қамтамасыз ету үшін экология және табиғат пайдалану саласындағы нормалар мен нормативтердің, заңнамалық актілердің сақталуын бақылауды жүзеге асырады

Қоғамның және қоршаған ортаның тұрақты дамуын, "жасыл экономиканы" дамыту жөніндегі мемлекет саясатын іске асыру, экологиялық сана мен дүниетанымды, социумның экологиялық мәдениетін қалыптастыруға қатысу үшін табиғи ортаны, табиғи ресурстарды кешенді қорғау, өндірістік және өндірістік емес саланың әртүрлі салаларының кәсіпорындары мен мекемелерінде табиғатты пайдалануды басқару жөніндегі мамандар даярлау.

Перечень профессий: Зерттеу инженері, Жобалар менеджері, Менеджер-құрылымдық бөлімшелердің басқарушысы, Кіші ғылыми қызметкер, Ұйымдастырушы, Ғылыми-зерттеу институтының қызметкері, Ерекше қорғалатын табиғи аумақтағы табиғатты пайдалану маманы

Виды деятельности: Ғылыми-зерттеу, Оқытушылық, Табиғат қорғау

Объекты: Табиғат пайдалануды басқару және бақылау жөніндегі өндірістік және өндірістік емес саланың әртүрлі салаларының кәсіпорындары мен мекемелері, әртүрлі дәрежедегі ғылыми мекемелер

Білім беру бағдарламасы бойынша пікір / ұсыныс қалдыруыңызды сұраймыз