6B01802 Әлеуметтік педагогика
Паспорт образовательной программы
Педагогикалық факультеті (ПФ)
Кафедра:
Бастауыш, мектепке дейінгі және арнайы білім беру (БМДжАББ)
6B01
6B8
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B018 Әлеуметік педагогика және өзін-өзі танумамандарын даярлау
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В019 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B01802 Әлеуметтік педагогика
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- білім бакалавры
- Оқыту тілі
- Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- Кәсіптік қызмет объектілері жалпы білім беретін мектептер, лицейлер, гимназиялар, қосымша білім беру жүйесі (репетиторлық Орталық, балалар сауықтыру лагері), педагогикалық колледждер, кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары, білім департаменттері.
1) педагогикалық салада іргелі білімге ие және өмір бойы өзін-өзі оқытуға қабілетті. (Өзін-өзі басқару немесе өмір бойы жеке және өзін-өзі оқыту).
2) сындарлы өзара іс-қимылға, оқыту процесін және әлеуметтік-педагогикалық қызметте қойылған мақсаттарды тиімді орындау үшін шешімдер қабылдауға қабілетті. (Жобалар мен процестерді басқару).
3) Әлеуметтік педагогика саласында заманауи педагогикалық технологияларды барынша тиімді қолдану кезінде өмірлік маңызды міндеттерді шешу үшін интерактивті әдістер мен тәсілдерді пайдалану үшін цифрлық құзыреттілікті көрсетеді. (Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT-құзыреттілік).
4) мектепте әлеуметтік-педагогикалық процесті ұйымдастыру мақсатында шығармашылықты, шығармашылықты және жасампаз әлеуметтік белсенділікті көрсетеді. (Инновациялық және шығармашылық қабілеттер).
5) оқушылардың білім беру қызметін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауға мүмкіндік беретін, тарихи және мәдени мұраға төзімділік, құрмет көрсете отырып, әртүрлі тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды. (Көп тілділік және көпмәдениеттілік).
6) елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Білім беру және тәрбие процесінде оқушылардың өзін-өзі тануына жағдай жасайды. (Инклюзивті немесе қосылған оқыту).
7)табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және орнықты даму идеяларын қалыптастыруға бағдарланған. Тәрбие-білім беру қызметінде тұрақты даму идеяларын қалыптастыру үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және оқушыларды табиғатты ұтымды пайдалану процесіне тартады. (Тұрақты даму).
2) сындарлы өзара іс-қимылға, оқыту процесін және әлеуметтік-педагогикалық қызметте қойылған мақсаттарды тиімді орындау үшін шешімдер қабылдауға қабілетті. (Жобалар мен процестерді басқару).
3) Әлеуметтік педагогика саласында заманауи педагогикалық технологияларды барынша тиімді қолдану кезінде өмірлік маңызды міндеттерді шешу үшін интерактивті әдістер мен тәсілдерді пайдалану үшін цифрлық құзыреттілікті көрсетеді. (Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT-құзыреттілік).
4) мектепте әлеуметтік-педагогикалық процесті ұйымдастыру мақсатында шығармашылықты, шығармашылықты және жасампаз әлеуметтік белсенділікті көрсетеді. (Инновациялық және шығармашылық қабілеттер).
5) оқушылардың білім беру қызметін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауға мүмкіндік беретін, тарихи және мәдени мұраға төзімділік, құрмет көрсете отырып, әртүрлі тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды. (Көп тілділік және көпмәдениеттілік).
6) елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Білім беру және тәрбие процесінде оқушылардың өзін-өзі тануына жағдай жасайды. (Инклюзивті немесе қосылған оқыту).
7)табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және орнықты даму идеяларын қалыптастыруға бағдарланған. Тәрбие-білім беру қызметінде тұрақты даму идеяларын қалыптастыру үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және оқушыларды табиғатты ұтымды пайдалану процесіне тартады. (Тұрақты даму).
өзгермелі талаптарға бейімделген, әлеуметтік педагогика саласында кәсіби құзыреттіліктері бар командада жұмыс істей алатын жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту
Перечень профессий: Білім департаментінің әдіскері, Қосымша білім беру педагогы, Мұғалім. Колледж мұғалімі, Педагог. Әлеуметтік педагог
Виды деятельности: Тәрбие, Диагностикалық, Конструкторлық-технологиялық, Мәдени-ағарту, Ғылыми-педагогикалық, білім беру (педагогикалық)
Объекты: Кәсіптік қызмет объектілері жалпы білім беретін мектептер, лицейлер, гимназиялар, қосымша білім беру жүйесі (репетиторлық Орталық, балалар сауықтыру лагері), педагогикалық колледждер, кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары, білім департаменттері.