Білім беру саласының коды және жіктелуі | 6B01 Педагогикалық ғылымдар |
---|---|
Дайындық бағытының коды мен жіктелуі | 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау |
Білім беру бағдарламаларының тобы | В003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі |
Білім беру бағдарламасының атауы | 6B01302 Бастауыш білім беру және инклюзивті тәжірибе (KZ-US) |
Аккредиттеу | Жоқ |
Білім беру бағдарламасының түрі | Негізгі |
Білім беру бағдарламасы бойынша түлек моделі | 1) Педагогикалық салада іргелі білімі бар және өмір бойы өздігінен білім алуға қабілетті. (Өзін-өзі басқаратын немесе дербестендірілген және өзін-өзі басқаратын өмір бойы оқыту). 2) Бастауыш және инклюзивті білім беруде оқу үдерісін тиімді жүзеге асыру және алға қойылған мақсаттар үшін конструктивті өзара әрекеттестік, шешім қабылдауға қабілетті. (Жоба мен үдерістерді басқару). 3) Бастауыш және инклюзивті білім беруде заманауи педагогикалық технологияларды барынша тиімді пайдалана отырып, өмірлік маңызды мәселелерді шешу үшін интерактивті әдістер мен әдістерді қолданудың цифрлық құзыреттілігін көрсетеді. (Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT құзыреттілігі). 4) Бастауыш мектеп пен инклюзивті білім беруде педагогикалық және оқу-тәрбие үдерістерін ұйымдастыру мақсатында шығармашылық қабілеттерін, жасампаздық пен конструктивті әлеуметтік белсенділікті көрсетеді. (Жаңашылдық және шығармашылық қабілеттер). 5) Тарихи-мәдени мұраға төзімділік пен құрмет көрсете отырып, басқа тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды, бұл кіші мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу іс-әрекетін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасауға мүмкіндік береді. (Көптілділік және көп мәдениеттілік). 6) Елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Кіші мектеп оқушыларының, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу-тәрбие процесінде өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасайды. (Инклюзивті немесе қамтылған оқыту). 7) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім беру қызметінде тұрақты даму идеяларын тұжырымдау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және кіші мектеп оқушыларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды қоршаған ортаны ұтымды басқару процесіне тартады. (Тұрақты даму). |
Білім беру бағдарламасының мақсаты | Өзгермелі талаптарға бейімделген, бастауыш және инклюзивті білім беру саласында кәсіби құзыреттілігі бар командада жұмыс істей алатын жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту. |
Білім деңгей | Бакалавриат (Жоғары) |
Берілетін дәреже | білім бакалавры |
Кәсіптік қызмет саласы (ЭҚЖЖ бойынша секция) | - |
Кәсіптер тізімі | - |
Кәсіби қызмет түрлері | - |
Кәсіби қызмет объектілері | Бастауыш және арнайы білім беру ұйымдары |
Бағдарламаның ерекшеліктері | Халықаралық білім беру бағдарламасы. ЖЖОКБҰ-серіктес Аризона университеті |
Оқу түрі | - |
Оқу кезеңі | Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 академиялық кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 академиялық кредит білім беру кезеңімен айқындалады. Жоғары білімі немесе техникалық және кәсіптік білімі бар немесе кеш білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі формальды және формальды емес білім берудің бұрын қол жеткізілген нәтижелерін ескере отырып айқындалады. Сонымен бірге, егер білім алушы пәннен және оқу қызметінің басқа түрлерінен оқу жылына кемінде 60 кредит объектісімен Жеке оқу жоспарын қалыптастырса, оқу кезеңі ұлғайтылуы немесе азайтылуы мүмкін. |
Оқыту тілі | - |
Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес) | 240/7200 |
Алдыңғы білім деңгейі | - |
Бағдарлама менеджері | Саржанова Айнагуль Николаевна |
ББ Кәсіби стандарт/салалық біліктілік шеңбері негізінде әзірленді |
- |