Білім беру саласының коды және жіктелуі | 6B01 Педагогикалық ғылымдар |
---|---|
Дайындық бағытының коды мен жіктелуі | 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқытупедагогикасы |
Білім беру бағдарламаларының тобы | В002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу |
Білім беру бағдарламасының атауы | 6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу |
Аккредиттеу | Сертификат |
Білім беру бағдарламасының түрі | Негізгі |
Білім беру бағдарламасы бойынша түлек моделі | 1) Педагогикалық салада іргелі білімі бар және өмір бойы өздігінен білім алуға қабілетті. (Өзін-өзі басқаратын немесе дербестендірілген және өзін-өзі басқаратын өмір бойы оқыту). 2) Бастауыш білім беруде оқу үдерісін тиімді жүзеге асыру үшін конструктивті өзара әрекеттесуге, шешім қабылдауға және алға қойылған мақсаттарға қабілетті. (Жоба мен үдерістерді басқару). 3) Мектепке дейінгі білім беруде заманауи педагогикалық технологияларды барынша тиімді пайдалана отырып, өмірлік маңызды мәселелерді шешу үшін интерактивті әдістер мен әдістерді қолданудың цифрлық құзыреттілігін көрсетеді. (Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT құзыреттілігі). 4) Мектепке дейінгі ұйымда педагогикалық процесті ұйымдастыру мақсатында шығармашылық қабілеттерін, жасампаздық пен конструктивті әлеуметтік белсенділікті көрсетеді. (Жаңашылдық және шығармашылық қабілеттер). 5) Мектеп жасына дейінгі балалардың ұйымдасқан іс-әрекетін белсенді ынталандыратын психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасауға мүмкіндік беретін тарихи-мәдени мұраға төзімділік пен құрмет көрсете отырып, басқа тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды. (Көптілділік және көп мәдениеттілік). 6) Елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-тәрбие процесінде өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды. (Инклюзивті немесе қамтылған оқыту). 7) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім беру қызметінде тұрақты даму идеяларын тұжырымдау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортаны ұтымды басқару процесіне тартады. (Тұрақты даму). |
Білім беру бағдарламасының мақсаты | Өзгермелі талаптарға бейімделген, мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби құзыреттілігі бар командада жұмыс істей алатын жоғары білімді тұлғаны қалыптастыру және дамыту |
Білім деңгей | Бакалавриат (Жоғары) |
Берілетін дәреже | білім бакалавры |
Кәсіптік қызмет саласы (ЭҚЖЖ бойынша секция) | - |
Кәсіптер тізімі | - |
Кәсіби қызмет түрлері | - |
Кәсіби қызмет объектілері | Мектепке дейінгі білім беру мекемелері (балабақшалар, бөбекжай-балабақшалар), жалпы білім беретін мектептердегі, лицейлердегі, гимназиялардағы шағын-орталықтар, қосымша білім беру жүйесі (балалар шығармашылығы орталығы, балаларды дамыту орталығы, репетиторлық орталығы, балалар сауықтыру лагері, т.с.с.), педагогикалық колледждер, біліктілікті арттыру және қайта даярлау институттары, білім беру департаменттері |
Бағдарламаның ерекшеліктері | Дуалды білім беру элементтері бар білім беру бағдарламасы, академиялық алмасу бағдарламасы, қосымша білім беру бағдарламасын меңгеру мүмкіндігі (Minor) |
Оқу түрі | - |
Оқу кезеңі | Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 академиялық кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 академиялық кредит білім беру кезеңімен айқындалады. Жоғары білімі немесе техникалық және кәсіптік білімі бар немесе кеш білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі формальды және формальды емес білім берудің бұрын қол жеткізілген нәтижелерін ескере отырып айқындалады. Сонымен бірге, егер білім алушы пәннен және оқу қызметінің басқа түрлерінен оқу жылына кемінде 60 кредит объектісімен Жеке оқу жоспарын қалыптастырса, оқу кезеңі ұлғайтылуы немесе азайтылуы мүмкін. |
Оқыту тілі | - |
Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес) | 240/7200 |
Алдыңғы білім деңгейі | - |
Бағдарлама менеджері | Саржанова Айнагуль Николаевна |
ББ Кәсіби стандарт/салалық біліктілік шеңбері негізінде әзірленді |
- |
"Атамекен" ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының рейтингісіндегі орны, 2022 жыл |
7 орын |
---|---|
Қосымша ақпарат | |
Білім беру бағдарламасы жайлы пікір қалдыруыңызды сұраймыз |