6B01701 Шет тілі: екі шет тілі
Паспорт образовательной программы
Тіл және әдебиет институты (ТжӘИ)
Кафедра:
Герман-роман филология (ГРФ)
6B01
6B7
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B01701 Шет тілі: екі шет тілі
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- білім бакалавры
- Оқыту тілі
- Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- Жалпы білім беретін мектептер, инновациялық мектептер, колледждер
6В01701 «Шет тілі: екі шет тілі» ББ түлегі негізгі, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерге ие, олардың шеңберінде мінез-құлық дағдылары мен жеке қасиеттер, кәсіби және цифрлық дағдылар қалыптасады.
ББ түлегі шет тілдері және оларды оқыту әдістемесі саласында іргелі білімге ие, барлық кәсіби қызмет барысында өзін-өзі оқытуға қабілетті:
- сындарлы өзара іс-қимылға, тиімді психологиялық-педагогикалық шешімдер қабылдауға қабілетті;
- мамандықта шығармашылықты, цифрлық сауаттылықты көрсетеді ;
- толеранттылықты, жасампаз әлеуметтік белсенділікті көрсете отырып, әртүрлі тілдік ортада қарым-қатынас жасайды;
- кәсіби қызмет арқылы еліміздің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады.
ББ түлегі шет тілдері және оларды оқыту әдістемесі саласында іргелі білімге ие, барлық кәсіби қызмет барысында өзін-өзі оқытуға қабілетті:
- сындарлы өзара іс-қимылға, тиімді психологиялық-педагогикалық шешімдер қабылдауға қабілетті;
- мамандықта шығармашылықты, цифрлық сауаттылықты көрсетеді ;
- толеранттылықты, жасампаз әлеуметтік белсенділікті көрсете отырып, әртүрлі тілдік ортада қарым-қатынас жасайды;
- кәсіби қызмет арқылы еліміздің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады.
Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің кешенді міндеттерін шешу үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді меңгерген білім беру саласында жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды және халықаралық қоғамдастық мойындаған және қоғамның қажеттіліктеріне жауап беретін деңгейде шет тілдерін даярлау; мәдениетаралық коммуникация субъектісін қалыптастыру.
Перечень профессий: Білім беру саласындағы педагог, колледж, Мектеп мұғалімі
Виды деятельности: Білім беру, Ұйымдастырушылық-басқарушылық, Әлеуметтік-педагогикалық, Оқу-тәрбие, Эксперименттік-зерттеу
Объекты: Жалпы білім беретін мектептер, инновациялық мектептер, колледждер
"Атамекен" ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының рейтингісіндегі орны, 2025 жыл |
13 орын |
---|---|
Аккредиттеу және рейтинг тәуелсіз агенттігінің рейтингіндегі орны |
12 орын |
Өзгерістер тарихы | |
Білім беру бағдарламасы бойынша пікір / ұсыныс қалдыруыңызды сұраймыз |
![]() |