На факультете Истории, экономики и права прошло празднование Көрісу күні читать далее
14 March 2025Бүгін тарихи кітапхананың ашылу салтанаты өтті читать далее
14 March 2025Студенты ФИЭП приняли участие в национальной игре «Бөрік теппек» читать далее
14 March 20256 марта 2025 года Кафедра «Журналистики и социальных наук» провела конкурс «MISS TEACHER», посвященый Международному женскому читать далее
06 March 2025[gallery:3522] читать далее
05 March 20255 марта 2025 года в библиотеке Северо-Казахстанского университета имени М. Козыбаева состоялось торжественное открытие информационного уголка военной читать далее
06 March 2025В завершение празднования Дня благодарности медицинский факультет 28.02.2025 г. в УЛК в организовал квест «Мәңгілік ел – моя страна! читать далее
28 February 2025Под девизом «Проверь себя!» 28.02.2025 г. в УК №2 прошла благотворительная акция, приуроченная к празднованию Дня благодарности, организов читать далее
28 February 2025On March 5, 2018, the project "Transition to University Autonomy in Kazakhstan" (TRUNAK) of the Erasmus + program was monitored at KSMU, the results of the project were presented to Shaizada Tasbulatova, the Director of the National Office of Erasmus + in Kazakhstan and the Deputy Director Zhanara Kazbekova.
During the meeting, the existing problems, operational and financial difficulties were discussed, and ways of their solution were determined.
Representatives of the Ministry of Health of the Republic of Kazakhstan and five Kazakh universities represented by Raushan Dosmagambetova - Rector of KSMU, Serik Omirbayev – Rector of M. Kozybayev NKSU, Erbol Bekmukhambetov - Rector of Marat Ospanov WKSMU, etc. During the meeting, the project partners discussed the progress of the project. The members of the project working group prepared presentations on working packages to familiarize the audience with the progress of the work. The reports indicated the goals and objectives of the project, the relevance of the project goals, effectiveness, prevalence and potential for sustainable development.