2025 жылғы 28 тамызда 2 корпустың конференц-залында Қазақстан Республикасы Конституциясының 30 жылдығына арналған маңызды іс-шара өтті. Дөңгелек үстел әрі қарай оқу
Сөздәйектер галереясы
Оқусыз білім жоқ, Білімсіз күнің жоқ.
Факультеттер жаңалықтары
2025 жылғы 30 маусымда Тарих, экономика және құқық факультетінде осы оқу жылында факультет кеңесінің қорытынды отырысы өткізілді. Кеңесте факультет жұ әрі қарай оқу
2025 жылғы 26 маусымда «Сервис-ЖАРС» ЖШС (Қызылжар ауданы, СҚО) өндірістік танаптарында «Солтүстік Қазақстанның орман-дала аймағындағы жайылымдардың ө әрі қарай оқу
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті Тіл және әдебиетинституты «Қазақ тілі мен әдебиеті» кафедрасы 2025 жылдың 19 маусымында көрнекті әрі қарай оқу
«Экономика» ББ түлегі Айкенов Тамерланды жоғары спорттық жетістіктерімен құттықтаймыз! 2025 жылдың сәуірінде Тамерлан Марракештің 2025 параолимпиадал әрі қарай оқу
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университетінің медицина факультетінде Медицина қызметкері күніне арналған салтанатты іс-шара өтті. Іс-шаран әрі қарай оқу
28 - 30 мамыр 2025ж. бірлескен халықаралық ғылыми-практикалық конференция өтті Қоғамдық денсаулық және гигиена орталығының (Үндістан), Мидланд (Зимб әрі қарай оқу
2025 жылғы 19 мамыр Агротехнологиялық факультеттің профессорлық-оқытушылық құрамы мен магистранттары дәнді дақылдарды селекциялау бойынша ғылыми-тәжі әрі қарай оқу
Халықаралық ынтымақтастық және тәжірибе алмасу – жастарды ғылыми қызметке тарту және біздің факультеттің ғылыми әлеуетін дамытудың тағы бір ынталандыр әрі қарай оқу
Медицина факультетінде бітіруші курс студенттерін қорытынды мемлекеттік аттестаттау басталды. Бұл маңызды және көптен күткен кезең болашақ дәрігерлерд әрі қарай оқу
"Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" пәні шеңберінде жас ерекшелік психофизиологиялық ерекшеліктерін және бұрын алған білім мен іскерліктің деңгейін ескере отырып, оқушыларды жасанды интеллект негіздеріне оқытудың көп деңгейлі курсын әзірлеу
Басым бағыт: "Мәңгілік ел" ғылыми негіздері (XXI ғасырдың білімі, гуманитарлық ғылымдар саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулер)


Жоба жетекшісі: Демьяненко А.В., т.ғ.к.
Жобаны орындаушылар: Корягина О.В., т.ғ.к., Власенко С.В., т.ғ.к.,
Полещук А.И., магистр, Молдахметов С.С., магистр.
Орындау мерзімі: 2018-2020 жж.
Қаржыландыру көлемі: 42 500 000 теңге.
Жобаның мақсаты: жасанды интеллект саласындағы озық жетістіктерді қолдана отырып, "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" пәні бойынша дәріс-әдістемелік материалдар мен практикалық жұмыстардың интерактивті кешенін әзірлеу, құру және сынақтан өткізу.
Күтілетін нәтижелер: жоба білім беру, білімді басқару жүйесі, Зияткерлік технологиялар саласында маңызды болып табылады. Алынған нәтижелерді басқа интерактивті оқыту кешендерін құру кезінде қолдануға болады, сонымен қатар олар жалпы әдістемелік құндылыққа ие.
Жобаның сипаттамасы: жобада жас психофизиологиялық ерекшеліктерін және зерттелген материалды игеру дәрежесін бақылау мүмкіндігін ескере отырып, оқушыларды жасанды интеллект негіздеріне оқытудың интерактивті курсын әзірлеу ұсынылады.
Жобаның міндеттері:
-оқушылар үшін жасанды интеллект мәселелерін зерттеу қажеттілігінің теориялық және әдіснамалық негіздемесі;
-оқытудың әртүрлі кезеңдерінде оқушылардың жасанды интеллект саласындағы білімдері мен дағдыларына қойылатын талаптарды әзірлеу, оларды қалыптастыру шарттары мен тетіктерін айқындау;
-жасанды интеллект негіздері бойынша интерактивті оқыту курсын әзірлеуге техникалық тапсырма қалыптастыру;
-жасанды интеллекттің әртүрлі аспектілерін көрсететін оқу-әдістемелік кешенді дамыту;
-нейрондық желілердің және жасанды интеллекттің басқа салаларының анық емес логикасы мәселелерін ұсынудың орындылығы мен тереңдігін бағалау;
-материалды қабылдау тиімділігін бағалау әдістемесін және оны жақсарту бойынша іс-шараларды әзірлеу;
-Arduino аппараттық-бағдарламалық құралдарын, сондай-ақ LEGO Mindstorms конструкторын қолдану мүмкіндігімен зертханалық практикумдар мен практикалық сабақтарды әзірлеу;
-әзірленген интерактивті оқыту курсының ҚР Білім және ғылым министрлігінің талаптарына сәйкестігін бағалау;
-ЖИ негіздерін баяндау тереңдігінің әрбір кезеңінде оқушылардың білімі мен іскерлігінің деңгейіне сәйкестігін анықтау үшін жалпы білім беретін және мамандандырылған орта оқу орындарында АИ негіздерінің көп деңгейлі курсын апробациялауды жүргізу;
-апробация қорытындысы бойынша түзету іс-шараларын жүргізу;
-"Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар" пәнін оқыту шеңберінде орта мектеп мұғалімдерін қайта даярлау бағдарламасын әзірлеу.
