"Манаш Қозыбаев атындағы
Солтүстік Қазақстан университеті"
коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Үлкейтілген
Сөздәйектер галереясы

Біліктінің орны - төр.

Сайф Сарайи
Факультеттер жаңалықтары
АФ: Дала күні

2025 жылғы 26 маусымда «Сервис-ЖАРС» ЖШС (Қызылжар ауданы, СҚО) өндірістік танаптарында «Солтүстік Қазақстанның орман-дала аймағындағы жайылымдардың ө әрі қарай оқу

ТжӘИ: «Мағжан Жұмабаев: тұлға, әдеби үрдіс және тілтаным» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференция

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті Тіл және әдебиетинституты «Қазақ тілі мен әдебиеті» кафедрасы 2025 жылдың 19 маусымында көрнекті  әрі қарай оқу

Барлығын оқу

Темір жол құрамының доңғалақ жұптарын лазерлік қалпына келтірудің ресурс үнемдеуші технологиясы бар жаңа жоғары өнімді жылжымалы темір жол кешенін әзірлеу және енгізу

Зерттеуді Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Ғылым комитеті қаржыландырады (грант № АР14869177).

Жоба жетекшісі: Савинкин В.В., т.ғ.к., доцент.

Жоба орындаушылары: Кашевкин А.А., PhD, Луцак С.М., PhD, Жумекенова З.Ж., PhD, Иванова О.В., магистр.

Орындалу мерзімі: 2022 – 2024 жж.

Мақсаты: Қазақстандық темір жол жөндеу-қалпына келтіру инфрақұрылымының қуатын вагон кешендерінің доңғалақ жұптарын лазерлік дайындаудың тиімділігі жоғары және ресурс үнемдейтін технологиясымен қамтамасыз ету. Отандық ғылым мен ноу-хауды, инновациялық технологиялар трансфертін, ЭжМ бәсекеге қабілетті өнім өндірісін дамыту.

Жобаның сипаттамасы: Осы жобаны іске асыру ұлттық компаниялардың жоғары өнімді жөндеу-қалпына келтіру теміржол кешендерін өндірудің жаңа отандық технологияларына және жоғары ресурстық беріктігі бар вагондардың доңғалақ жұптарын лазерлік қалпына келтіру технологияларына қажеттілігінің ғылыми-техникалық проблемасын шешеді.

Күтілетін нәтижелер: Лазерлік қалпына келтірудің әзірленген технологиясы Қазақстанның отандық вагон-жөндеу теміржол кешендерінің сапасы, ресурс үнемдеуі, энергия сыйымдылығы және ұзақ мерзімділігі саласында жаңа мүмкіндіктер ашады. Доңғалақ жұптарын лазерлік қалпына келтірудің оңтайлы параметрлерін және технологиясын негізделген таңдау бойынша ғылыми-техникалық құжаттама жасалды.