"Манаш Қозыбаев атындағы
Солтүстік Қазақстан университеті"
коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Үлкейтілген
Сөздәйектер галереясы

Игі істің басы – тіл, тәрбие басы – тіл.

М.Қашқари
Факультеттер жаңалықтары
АФ: Дала күні

2025 жылғы 26 маусымда «Сервис-ЖАРС» ЖШС (Қызылжар ауданы, СҚО) өндірістік танаптарында «Солтүстік Қазақстанның орман-дала аймағындағы жайылымдардың ө әрі қарай оқу

ТжӘИ: «Мағжан Жұмабаев: тұлға, әдеби үрдіс және тілтаным» атты Халықаралық ғылыми-практикалық конференция

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті Тіл және әдебиетинституты «Қазақ тілі мен әдебиеті» кафедрасы 2025 жылдың 19 маусымында көрнекті  әрі қарай оқу

Барлығын оқу

Мектепке дейінгі ұйымда 5-6 жастағы балалардың цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру

Жоба Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ғылым комитеті қаржыландыратын «ЖАС ҒЫЛЫМ» жобасы бойынша жас ғалымдардың зерттеулерін гранттық қаржыландыру шеңберінде орындалады (грант № АР13268732).

Жоба жетекшісі: Айтымова А.М.,PhD, (amakasheva@ku.edu.kz)

Жобаның орындаушылары: Айтымова А.М., PhD, постдокторант, Абильдинова Г.М., п. ғ. к.

Орындау мерзімі: 2022 – 2024 жж.

Жобаның мақсаты: мектепке дейінгі ұйымда 5-6 жастағы балалардың цифрлық құзыреттілігін қалыптастырудың тәжірибеге бағытталған моделін әзірлеу. Бұл модельді қолдану білім беру процесінің тиімділігін, ақпараттық-білім беру ортасының жұмыс істеуін арттыруға, сондай-ақ Мектепке дейінгі ұйымның білім беру процесінің сапасын бақылауға мүмкіндік береді.

Күтілетін нәтижелер: зерттеудің маңыздылығы мынада: нәтижелер (қорытындылар, құрылған модель және ұсыныстар) мектепке дейінгі ұйымның ақпараттық-білім беру ортасын жетілдіруге тікелей бағытталған, бұл өз кезегінде 5-6 жастағы балалардың цифрлық құзыреттілігін қалыптастыруға әсер етеді, сонымен қатар материалдар мен нәтижелерді тәрбиешілер, педагогтар және т. б. белсенді қолдана алады. мектепке дейінгі ұйымда білім беру процесін ұйымдастыру үшін «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығының студенттері.

Жобаның сипаттамасы: жоба шеңберіндегі зерттеу мыналарға негізделеді:

теориялық әдістер-әлемдік білім беру практикасын, жалпы Қазақстанның білім беру жүйесін білдіретін ғылыми дереккөздер мен нормативтік құжаттарды салыстырмалы-салыстырмалы және аспектілік талдау және мектепке дейінгі ұйымда 5-6 жастағы балалардың цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру, Атап айтқанда;

эмпирикалық әдістер-бастапқы ақпаратты жинау әдістері (5-6 жастағы балалардың мектепке дейінгі білім беру жүйесінде мониторинг деректерін пайдалану);

интерпретациялық әдістер-теориялық зерттеулер мен озық педагогикалық тәжірибені жалпылау, эмпирикалық материалды жүйелеу;

модельдеу әдісі.

Атқарылған жұмыс:

Жоғары мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту нәтижелерінің жеке картасының құрылымы мен мазмұны әзірленді, оның негізінде мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балалардың құзыреттіліктерін дамыту үдерісін жетілдіру бойынша ұсыныстарды қалыптастыруға арналған ішкі жүйенің құрылымы мен білім базасы әзірленді. жасы дамыды. Жоғары мектеп жасына дейінгі балалардың цифрлық құзыреттілігін дамыту үдерісін жетілдіру үшін ережелер базасы әзірленді.

Алғаш рет Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының ақпараттық-білім беру ортасының прототипі әзірленді, ол авторлық әдістерді қоса алғанда, жоғары мектеп жасына дейінгі балалардың цифрлық құзыреттілігін дамыту процесін басқару функциясын жүзеге асырады. , алгоритмдер мен модельдер.

Нәтижелерді тәжірибеде қолдану бойынша 2 енгізу сертификаты алынды. Қазан орта мектебі, Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы және Солтүстік Қазақстан университеті «Бастауыш және мектепке дейінгі тәрбие теориясы мен әдістемесі» кафедрасы.

Мектепке дейінгі ұйымда 5-6 жастағы балалардың цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірленді, оларды пайдалану мектепке дейінгі ұйымның ақпараттық-білім беру ортасын жобалау процесіне қойылатын талаптарды нақтылауға мүмкіндік береді.

Мақалалар мен патенттер:

  1. Aitymova A., Shaporeva, A., Kopnova, O., Kushumbayev, A., &Aitymov, Z. (2022). Development and modeling of combined components of the information environment. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2(2 (116), 51–60. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2022.255084.
  2. Aitymova, A., Iklassova, K., Abildinova, G., Shaporeva, A., Kopnova, O., Kushumbayev, A., Smolyaninova, S., Aitymov, Z., Karymsakova, A. (2023). Development of a model of information process management in the information and educational environment of preschool education organizations. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 2 (3 (122)), 95–105. https://doi.org/10.15587/1729-4061.2023.276253
  3. Айтымова А.М., Абильдинова  Г.М., Кажиакпарова  Ж.С., Карымсакова  А.Е. «Формирование цифровой компетентности дошкольников»// Вестник «Физико-математические науки». 83, 3 (сен. 2023), 201–208. https://doi.org/10.51889/2959-5894.2023.83.3.022.
  4. Авторлық құқық 2024 жылғы 29 ақпандағы №43391 ««Мектепке дейінгі ұйымда 5-6 жастағы балалардың IT- (цифрлық) құзыреттілігін (құзыреттерін) қалыптастыру» бағдарламасы».