Маркетинг кеңсесі
Негізгі мақсаттары мен міндеттері
Маркетинг офисінің негізгі мақсаты университет марктетингін нығайту болып табылады.
МО қызметінің негізгі бағыттары:
- Ағымдағы жағдайды талдау: SWOT-талдау; бәсекелестерді талдау.
 - Мақсаттарды айқындау: қысқа мерзімді мақсаттар; ұзақ мерзімді мақсаттар.
 - Нысаналы аудиторияны сегментациялау: білім беру бағдарламалары; коммерциялық жобалар.
 - Құндылықтық ұсыныстарды әзірлеу: білім беру бағдарламалары үшін; коммерциялық жобалар үшін.
 - Контент-стратегияны әзірлеу: білім беру бағдарламалары үшін; коммерциялық жобалар үшін.
 - Цифрлық стратегия және ілгерілету: SEO және контент-маркетинг; әлеуметтік желілер / таргеттелген жарнама.
 - Серіктестік қатынастарды дамыту: білім беру ұйымдарымен ынтымақтастық; халықаралық жоғары оқу орындарымен өзара іс-қимыл.
 - Стратегияны бағалау және оңтайландыру: көрсеткіштерді мониторингтеу және талдау; стратегияны түзету.
 - Ішкі әлеуетті дамыту: қызметкерлердің біліктілігін арттыру; басқарудағы инновациялар.
 - Брендті нығайту: танылу және аккредитация; позитивті имидж қалыптастыру.
 
Қойылған мақсатқа жету үшін МО келесі міндеттердің шешілуін қамтамасыз етеді:
- Студенттерді тарту және ұстап қалу деңгейін көтеру.
 - Заманауи және бәсекеге қабілетті университет бейнесін қалыптастыру.
 - Маркетингтік талдаудың тиімді жүйесін құру.
 - Әлеуметтік желілердегі аудиторияның белсенділігін арттыру.
 - KU-дың аймақтық және ұлттық рейтингтердегі позицияларын нығайту.
 - Білім беру және коммерциялық ұйымдармен серіктестік коммуникацияны дамыту.
 - Жарнама бюджетінің тиімділігін арттыру және шығындарды оңтайландыру.
 - Маркетинг саласында қызметкерлердің медиасауаттылығы мен құзыреттілігін арттыру.
 
Құрылымы
Мұхтар Олжас Маратұлы
Жетекші
 8 (7152) 462796 - 1190 
 
 729/ ОЗК
 ![]()
Жоба менеджері
 8 (7152) 462796 - 1190 
 
 726/ ОЗК
 ![]()
Мобилограф
 8 (7152) 462796 - 1190
 
 726/ ОЗК
 ![]()
SMM-маманы
 8 (7152) 462796 - 1190 
 
 726/ ОЗК
 ![]()
Дизайнер
 8 (7152) 462796 - 1190 
 
 726/ ОЗК
 ![]()
