6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B013 Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В003 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B01301 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- білім бакалавры
- Оқыту тілі
- Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- жалпыбілім беру мектептері, лицейлер, гимназиялар, қосымша білім беру жүйесі (балалар шығармашылық орталығы, балаларды дамыту орталығы, репетиторлық орталығы, балалар сауықтыру лагері және т.б.), педагогикалық колледждер, кадрлар біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары, білім беру департаменттері.
(Өзін-өзі басқаратын немесе дербестендірілген және өзін-өзі басқаратын өмір бойы оқыту).
2) Бастауыш білім беруде оқу үдерісін тиімді жүзеге асыру үшін конструктивті өзара әрекеттесуге, шешім қабылдауға және алға қойылған мақсаттарға қабілетті.
(Жоба мен үдерістерді басқару).
3) Бастауыш білім беруде заманауи педагогикалық технологияларды барынша тиімді пайдалана отырып, өмірлік маңызды мәселелерді шешу үшін интерактивті әдістер мен әдістерді қолданудың цифрлық құзыреттілігін көрсетеді.
(Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT құзыреттілігі).
4) Мектептің бастауыш сыныптарында педагогикалық және оқу-тәрбие үрдістерін ұйымдастыру мақсатында шығармашылық қабілеттерін, жасампаздық пен конструктивті қоғамдық белсенділікті көрсетеді.
(Жаңашылдық және шығармашылық қабілеттер).
5) Кіші мектеп оқушыларының оқу іс-әрекетін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайларды жасауға мүмкіндік беретін тарихи-мәдени мұраға төзімділік пен құрмет көрсете отырып, әртүрлі лингвистикалық педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды.
(Көптілділік және көп мәдениеттілік).
6) Елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады, кіші мектеп оқушыларының оқу-тәрбие процесінде өзін-өзі жүзеге асыруына жағдай жасайды.
(Инклюзивті немесе қамтылған оқыту).
7) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім беру қызметінде тұрақты даму идеяларын тұжырымдау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді және кіші мектеп оқушыларын қоршаған ортаны ұтымды басқару процесіне тартады.
(Тұрақты даму).
Перечень профессий: Қосымша білім беру педагогы, Мұғалім. Колледж мұғалімі, Педагог. Бастауыш сынып мұғалімі
Виды деятельности: Тәрбие, Ғылыми-зерттеу, Білім беру, Оқу-тәрбие
Объекты: жалпыбілім беру мектептері, лицейлер, гимназиялар, қосымша білім беру жүйесі (балалар шығармашылық орталығы, балаларды дамыту орталығы, репетиторлық орталығы, балалар сауықтыру лагері және т.б.), педагогикалық колледждер, кадрлар біліктілігін арттыру және қайта даярлау институттары, білім беру департаменттері.
"Атамекен" ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының рейтингісіндегі орны, 2025 жыл |
22 орын |
---|---|
Өзгерістер тарихы |
Модульдік білім беру бағдарламасы (2020) |
Білім беру бағдарламасы бойынша пікір / ұсыныс қалдыруыңызды сұраймыз | ![]() |