6B01506 География
Паспорт образовательной программы
Математика және жаратылыстану ғылымдары факультеті (МжЖҒФ)
Кафедра:
География және экология (ГжЭ)
6B01
6B5
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B015 Жаратылыстану пәндері бойыншамұғалімдер даярлау
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В014 География мұғалімдерін даярлау
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B01506 География
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- білім бакалавры
- Оқыту тілі
- Қазақ, Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданумен күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- средние и среднеспециальные учебные заведения, колледжи
1) педагогикалық салада География туралы іргелі білімі бар және өмір бойы өзін-өзі оқытуға қабілетті.
(Өзін-өзі басқару немесе өмір бойы жеке және өзін-өзі оқыту).
2) сындарлы өзара іс-қимылға, географияны оқыту процесін және мектеп білімінде қойылған мақсаттарды тиімді орындау үшін шешімдер қабылдауға қабілетті.
(Жобалар мен процестерді басқару).
3) орта және жоғары буын оқушыларының географиясын оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды тиімді пайдалана отырып, өзекті міндеттерді шешу үшін интерактивті әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, Цифрлық құзыреттілікті көрсетеді.
(Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT-құзыреттілік).
4) география сабақтарында педагогикалық және тәрбие процестерін ұйымдастыру мақсатында шығармашылықты, шығармашылыққа және жасампаз әлеуметтік белсенділікті көрсетеді.
(Инновациялық және шығармашылық қабілеттер).
5) география сабақтарында оқушылардың білім беру қызметін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауға мүмкіндік беретін, тарихи және мәдени мұраға төзімділік, құрмет көрсете отырып, әртүрлі тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды.
(Көп тілділік және көпмәдениеттілік).
6) елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Білім беру және тәрбие процесінде оқушылардың өзін-өзі тануына жағдай жасайды.
(Инклюзивті немесе қосылған оқыту).
7) табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және орнықты даму тұжырымдамасын дамытуға ұмтылады. Оқушыларды саналы табиғатты пайдалануға белсенді тарта отырып, оқу-тәрбие процесіне тұрақты даму идеяларын интеграциялау үшін теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар.
(Тұрақты даму).
(Өзін-өзі басқару немесе өмір бойы жеке және өзін-өзі оқыту).
2) сындарлы өзара іс-қимылға, географияны оқыту процесін және мектеп білімінде қойылған мақсаттарды тиімді орындау үшін шешімдер қабылдауға қабілетті.
(Жобалар мен процестерді басқару).
3) орта және жоғары буын оқушыларының географиясын оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды тиімді пайдалана отырып, өзекті міндеттерді шешу үшін интерактивті әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, Цифрлық құзыреттілікті көрсетеді.
(Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT-құзыреттілік).
4) география сабақтарында педагогикалық және тәрбие процестерін ұйымдастыру мақсатында шығармашылықты, шығармашылыққа және жасампаз әлеуметтік белсенділікті көрсетеді.
(Инновациялық және шығармашылық қабілеттер).
5) география сабақтарында оқушылардың білім беру қызметін белсенді ынталандыруды қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық жағдайлар жасауға мүмкіндік беретін, тарихи және мәдени мұраға төзімділік, құрмет көрсете отырып, әртүрлі тілдік педагогикалық ортада қарым-қатынас жасайды.
(Көп тілділік және көпмәдениеттілік).
6) елдің әрбір азаматының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасауға қатысады. Білім беру және тәрбие процесінде оқушылардың өзін-өзі тануына жағдай жасайды.
(Инклюзивті немесе қосылған оқыту).
7) табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және орнықты даму тұжырымдамасын дамытуға ұмтылады. Оқушыларды саналы табиғатты пайдалануға белсенді тарта отырып, оқу-тәрбие процесіне тұрақты даму идеяларын интеграциялау үшін теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар.
(Тұрақты даму).
Подготовка современного педагога, обладающего широкими фундаментальными знаниями, инициативного, адаптивного к меняющимся требованиям в области образования, умеющего работать в команде, обладающего необходимыми компетенциями в сфере будущей профессиональной деятельности
Перечень профессий: Мұғалім. Білім менеджері
Виды деятельности: Білім беру
Объекты: средние и среднеспециальные учебные заведения, колледжи