Талапкерлерге Білім алушыларға Оқытушыларға Кафедра меңгерушілеріне Декандарға Электронды ректорат Documentolog Қаз Рус Eng
Жатақханаға орналасуға өтінім беру
"Манаш Қозыбаев атындағы
Солтүстік Қазақстан университеті"
коммерциялық емес акционерлік қоғамы
Үлкейтілген
Факультеттер жаңалықтары
ТЭҚФ: Көрісу күні құтты болсын!

Тарих, экономика және құқық факультетінде Көрісу күні мерекесі өтті әрі қарай оқу

14 наурыз 2025
ТЭҚФ: Открытие Open Historical library

Бүгін тарихи кітапхананың ашылу салтанаты өтті әрі қарай оқу

14 наурыз 2025
ТЭҚФ: Студенты ФИЭП приняли участие в национальной игре «Бөрік теппек»

Студенты ФИЭП приняли участие в национальной игре «Бөрік теппек» әрі қарай оқу

14 наурыз 2025
ТЭҚФ: ТЭжҚФ-де «MISS TEACHER» байқауы өтті

2025 жылдың 6 наурызында «Журналистика және әлеуметтік ғылымдар» кафедрасы 8 наурыз Халықаралық әйелдер күніне арналған «Мiss TEACHE әрі қарай оқу

06 наурыз 2025
ТЭҚФ: ТЭжҚФ-те Петропавл гарнизоны әскери прокуратурасының бұрышы ашылды

2025 жылғы 5 наурызда М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университетінің кітапханасында Петропавл гарнизоны әскери прокуратурасының ақпараттық б әрі қарай оқу

06 наурыз 2025
МФ: Мәңгілік ел - менің елім!

Алғыс айту күнін тойлау соңында 28.02.2025 жылғы ОЗК-дағы медицина факультеті «Мәңгілік ел - менің елім!» квестін ұйымдастырды, Квестке фа әрі қарай оқу

28 ақпан 2025
МФ: Check out - Өзіңізді тексеріңіз!

28.02.2025 жылы № 2 ҚК-де Алғыс айту күніне орайластырылған «Клиникалық пәндер» кафедрасының оқытушылары В.Н.Мальвенов, М.И.Әлиева және 7 әрі қарай оқу

28 ақпан 2025
ТжӘИ: Облыстық олимпиада

27 ақпан күні Тіл және әдебиет институының ұйымдастыруымен пәндік олимпиада өткізілді. Олимпиада мақсаты– Тілдік пәндерге деген қызығушылықтарын әрі қарай оқу

28 ақпан 2025
ТЭҚФ: ТЭжҚФ-тегі Алғыс айту күні

2025 жылдың 28 ақпанында Тарих, экономика және құқық факультетінде Алғыс айту күніне арналған іс-шаралар өтті. Деканның тәрбие работе жөніндегі орынба әрі қарай оқу

28 ақпан 2025
Барлығын оқу

Ғылыми кеңестің ғылыми хатшысы

Лауазымға қойылатын талаптар - доктор, ғылым кандидаты немесе РһD докторы ғылыми дәрежесі, ғылыми еңбектері, ғылыми және ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесі кемінде 5 жыл.

 Лауазымдық міндеттері: ғылыми кеңес пен басқарманың жұмыс жоспарының жобасын университеттің тиісті бөлімшелерімен және лауазымдарымен бірлесіп әзірлеу және жұмыс жоспарларының уақтылы бекітілуін қамтамасыз ету; ғылыми кеңес пен басқарманың отырыстарын өткізу бойынша ұйымдастырушылық-дайындалған жұмысты жүзеге асыру; Ғылыми кеңес пен Басқарма отырысының күн тәртібін қалыптастыру; ғылыми кеңес пен басқарма отырыстарының хаттамаларын жүргізу және оларға отырыстан кейін 5 күн ішінде бұрыштама қою; ғылыми кеңес пен басқарманың; Комиссия төрағасынан (мәжіліске дейін 2 апта) комиссиялық қарауды талап ететін отырыстар мәселелері бойынша анықтама сұратуға; Ғылыми кеңес қызметінің барлық бағыттары бойынша қажетті ақпаратты сұратуға, университет қызметкерлеріне тапсырмалар беруге; Ғылыми кеңес қызметінің барлық бағыттары бойынша қажетті ақпаратты сұратуға, университет қызметкерлеріне тапсырмалар беруге; Ғылыми кеңес қызметінің барлық бағыттары бойынша; Ғылыми кеңестің және Басқарманың хаттамалық тапсырмаларының, шешімдерінің орындалуына бақылау жасайды және құжаттамалық қамтамасыз ету ұйымдастыру-бақылау жұмысы бөліміне ұсынады; ғылыми кеңес мүшелерінің отырысқа қатысуының мүмкін еместігі туралы төрағаны алдын ала хабардар етеді.

 


 

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

  1. конкурсқа қатысу туралы өтініш;
  2. кадрларды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы;
  3. еркін нысанда жазылған өмірбаян;
  4. жеке куәліктің көшірмесі;
  5. 075/у нысанындағы медициналық анықтама;
  6. білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
  7. соттылығы туралы мәліметтердің болуы немесе болмауы туралы анықтама;
  8. психоневрологиялық және наркодиспансерден анықтама;
  9. еңбек кітапшасы.

Құжаттар хабарландыру жарияланған сәттен бастап 15 күнтізбелік күн ішінде қабылданады. Құжаттар мына мекен-жай бойынша қабылданады: Пушкин көшесі, 86, № 2 корпус, № 219 кабинет.

Телефон: 8 (7152) 369468.