6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
Паспорт образовательной программы
Тіл және әдебиет институты (ТжӘИ)
Кафедра:
Орыс тілі және әдебиет (ОТжӘ)
6B01
6B7
- Білім беру саласының коды және жіктелуі
- 6B01 Педагогикалық ғылымдар
- Дайындық бағытының коды мен жіктелуі
- 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
- Білім беру бағдарламаларының тобы
- В017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
- Білім беру бағдарламасының атауы
- 6B01702 Орыс тілі мен әдебиеті
- Білім беру бағдарламасының түрі
- Негізгі
- Білім деңгей
- Бакалавриат (Жоғары)
- Берілетін дәреже
- білім бакалавры
- Оқыту тілі
- Орыс
- Кредиттер/сағаттар көлемі (кем емес)
- 240 / 7200
- Оқу түрі
- ҚББТ қолданусыз күндізгі
- Оқу кезеңі
- Жалпы орта білімі бар бакалавриат студенттерінің оқу мерзімі бүкіл оқу кезеңінде кемінде 240 кредит және оқу жылы үшін кемінде 60 кредитпен айқындалады…
- Кәсіби қызмет объектілері
- Жалпы білім беру мектептері, лицейлер, гимназиялар, колледждер, бұқаралық ақпарат құралдары, мемлекеттік қызмет
1) Педагогика және оқыту әдістемесі саласында іргелі білімі бар, әртүрлі оқу орындарында табысты оқытуға қабілетті, педагогикалық қызметте өзін-өзі оқытуға және өзін-өзі жетілдіруге қабілетті. (Өзін-өзі басқару немесе өмір бойы жеке және өзін-өзі оқыту)
2) Заманауи білім беру кеңістігінде бағдарлауға мүмкіндік беретін жұмыстың интерактивті тәсілдерін жасау үшін қажетті IT-технологияларды меңгереді. (Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT-құзыреттілік)
3) Оқу процесін жоспарлау кезінде және кәсіби қызметте креативті тәсіл көрсетеді. (Инновациялық және шығармашылық қабілеттер)
4) Әр халықтың мәдени мұрасына, тарихына, тіліне құрмет көрсете отырып, Тілдердің үштұғырлығы бағдарламасының идеяларын өмірге әкеледі. Мәдениетаралық полилогқа қатысады. (Мәдениетаралық құзыреттілік, көп тілділік және көпмәдениеттілік)
5) Әрбір оқушының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге белсенді қатысады және ол үшін қолайлы жағдайлар жасайды. (Инклюзивті немесе енгізілген оқыту)
6) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылардың дамуының адамгершілік экологиясын қалыптастыруда базалық құзыреттіліктерді меңгереді және практикалық дағдыларды ұдайы жетілдіреді. (Тұрақты даму)
1) Педагогикалық ұжымдағы, тәрбие және оқу-білім беру саласындағы әріптестерімен сындарлы өзара іс-қимыл жасауға, қойылған мақсаттарды тиімді орындау үшін шешімдер қабылдауға қабілетті. (Жобалар мен процестерді басқару)
2) Заманауи білім беру кеңістігінде бағдарлауға мүмкіндік беретін жұмыстың интерактивті тәсілдерін жасау үшін қажетті IT-технологияларды меңгереді. (Бағдарламалау, робототехника, жасанды интеллект, IT-құзыреттілік)
3) Оқу процесін жоспарлау кезінде және кәсіби қызметте креативті тәсіл көрсетеді. (Инновациялық және шығармашылық қабілеттер)
4) Әр халықтың мәдени мұрасына, тарихына, тіліне құрмет көрсете отырып, Тілдердің үштұғырлығы бағдарламасының идеяларын өмірге әкеледі. Мәдениетаралық полилогқа қатысады. (Мәдениетаралық құзыреттілік, көп тілділік және көпмәдениеттілік)
5) Әрбір оқушының өзін-өзі жүзеге асыруы үшін мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге белсенді қатысады және ол үшін қолайлы жағдайлар жасайды. (Инклюзивті немесе енгізілген оқыту)
6) Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және тұрақты даму идеяларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылардың дамуының адамгершілік экологиясын қалыптастыруда базалық құзыреттіліктерді меңгереді және практикалық дағдыларды ұдайы жетілдіреді. (Тұрақты даму)
1) Педагогикалық ұжымдағы, тәрбие және оқу-білім беру саласындағы әріптестерімен сындарлы өзара іс-қимыл жасауға, қойылған мақсаттарды тиімді орындау үшін шешімдер қабылдауға қабілетті. (Жобалар мен процестерді басқару)
Ғылыми ойлауы бар, кәсіби өсуге қабілетті, негізгі және кәсіби құзыреттіліктері бар, орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы басқарушылық құзыреттіліктері бар бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру.
Перечень профессий: Мұғалім. Колледж мұғалімі, Педагог. Орта мектеп мұғалімі
Виды деятельности: Білім беру, Педагогикалық
Объекты: Жалпы білім беру мектептері, лицейлер, гимназиялар, колледждер, бұқаралық ақпарат құралдары, мемлекеттік қызмет
"Атамекен" ҚР Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының рейтингісіндегі орны, 2025 жыл |
5 орын |
---|---|
Место в рейтинге Независимого агентства |
5 место |
Өзгерістер тарихы | |
Білім беру бағдарламасы бойынша пікір / ұсыныс қалдыруыңызды сұраймыз |
![]() |